

با تشکر از مدیریت محترم مدرسه سر کار خانم دریایی .دانش آموزان عزیز به کلاس انشا خوش آمدید نوشته های خوب نتیجه ی فکر خوب است .پس می اندیشیم وآنها را به بهترین شکل می پرورانیم تا بگوییم ما هستیم که آینده را می سازیم با اندیشه ی برتر .
رجایی دبیر ادبیات دست نوشته بچه های مدرسه سجادیه منطقه3...
ما را در سایت دست نوشته بچه های مدرسه سجادیه منطقه3 دنبال میکنید
برچسب: رمضان, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:11