خوش آمدید
وداع دانش آموزان پایه نهم
این نوشته از طرف من و دوستامه...دل همه ی ماواسه مدرسه ای که 3 سال در اون درس خوندیم تنگ میشه ای کاش قدر این سال اخرو بیشتر میدونستیم ولی حیف که دقایق از دست رفته دیگه بر نمیگرده از همین جا واسه ی همه ی نهمی های امسال ارزوی موفقیت میکنم خداحافظ سجادیه وتمامی معلمان عزیز و زخمت کش





