
با تشکر از مدیریت محترم مدرسه سر کار خانم دریایی .دانش آموزان عزیز به کلاس انشا خوش آمدید نوشته های خوب نتیجه ی فکر خوب است .پس می اندیشیم وآنها را به بهترین شکل می پرورانیم تا بگوییم ما هستیم که آینده را می سازیم با اندیشه ی برتر .رجایی دبیر ادبیات...
ادامه مطلب