
دست نوشته بچه های مدرسه سجادیه منطقه3 - وداع دانش آموزان پایه نهم خوش آمدید وداع دانش آموزان پایه نهم این نوشته از طرف من و دوستامه...دل xa0 همه ی ماواسه مدرسه ای که 3 سال در اون درس خوندیم تنگ میشه ای کاش قدر این سال اخرو بیشتر میدونستیم ولی حیف که دقایق از دست رفته دیگه بر نمیگرده از همین جا واسه ی همه ی نهمی های xa0امسال ارزوی موفقیت میکنم خداحافظ سجادیه وتمامی معلمان عزیز و زخمت کش .: Weblog Themes By Slide Skin:. ...
ادامه مطلب